Telefoniczna obsługa klienta
Efektem tego praktycznego i pełnego ćwiczeń szkolenia są bardziej zadowoleni klienci oraz pracownicy, którzy odbierają od nich telefony.
Komunikacja z klientem
Podstawowe szkolenie z zakresu obsługi klienta. Dzięki wiedzy i umiejętnościom nabytym w jego trakcie, pracownikom łatwiej jest zachować życzliwość, spokój i profesjonalizm.
Obsługa trudnego klienta
Jak odzyskać zadowolenie klienta i jego szacunek, radząc sobie równocześnie ze swoimi emocjami.
Customer Experience?
Teksty na temat Customer Experience
O co naprawdę chodzi z tymi doświadczeniami klienta (CX, Customer Experiences)? Kompendium z podstawowymi pojęciami
W ciągu ostatnich kilku lat Doświadczenia Klienta stały się bardzo popularnym tematem. Powód jest prosty: nie wystarczy, by firma dysponowała dobrym, innowacyjnym produktem czy usługą o odpowiedniej cenie. Oferta dobrych, innowacyjnych produktów, na które klient mógłby sobie pozwolić, jest ogromna, a te, które osiągają sukces, niekoniecznie należą do tych najlepszych i najbardziej innowacyjnych. Dobra oferta…