Siła flipcharta

Jak ożywić szkolenie, ułatwić przyswajanie wiedzy i zaangażować uczestników?

Flipchart to jedno z narzędzi często spotykanych na salach szkoleniowych. Może być utrapieniem dla uczestników (np. trener stoi tyłem do uczestników i bazgrze coś zawzięcie) albo wręcz przeciwnie. Może stać się narzędziem, które ożywia szkolenie, ułatwia uczestnikom przyswojenie wiedzy oraz zmniejsza barierę, jaka często powstaje, gdy używamy rzutników.

W tym prawie 60 stronicowym poradniku chcemy pokazać, w jaki sposób najefektywniej z tego cennego narzędzia korzystać.

.

Dlaczego warto używać flipcharta?

Efekty szkolenia
PODNOSI INTERAKTYWNOŚĆ SZKOLENIA I ANGAŻUJE

Na flipcharcie możesz zapisać to, co mówią uczestnicy. To sprawia, że czują się oni współautorami szkolenia. Flipchart ułatwia także kontakt z trenerem, nie odwraca uwagi jak slajd.

Frajda z pracy
UŁATWIA PRZYSWAJANIE WIEDZY

Dzięki arkuszom wiszącym na ścianach możesz przez cały czas odwoływać się do różnych bloków. Uczestnicy widzą ważne plansze przez całe szkolenie – to pomaga w utrwaleniu wiedzy.

Twoja renoma
OŻYWIA SZKOLENIE I CZYNI GO AUTENTYCZNYM

Flipchart to coś w rodzaju czarnej płyty na rynku zalanym przez pliki mp3 – coś co pozwala oddać analogową, niemożliwą do podrobienia jakość. Coś co pozwala się wyróżnić i pokazać swój styl.

Autorzy

Beata Pierzchała-Ryżak

Beata Pierzchała-Ryżak

Jestem trenerem. Pomagam moim Klientom precyzować ich potrzeby szkoleniowe a następnie przygotowuję i prowadzę szkolenia. Przeszkoliłam ponad 20 tysięcy osób (byli to menedżerowie różnego szczebla oraz specjaliści) i ciągle czuję pasję w tym, co robię. Współpracowałam m.in. z: Makro Cash and Carry, Plus GSM, Netia, TUiR Warta, TP S.A., PZU S.A., Nationale Nederlanden, BOŚ SA, Volvo, NGK Ceramics Polska, Veolia, OTIS, Electrolux Polska, NOKIA.
Z wykształcenia jestem psychologiem, studiowałam na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Name

Zbigniew Ryżak

Jestem autorem i projektantem szkoleń i trenerem. Oprócz wielu materiałów szkoleniowych, napisałem kilka książek: „Energia wewnętrzna”(Studio Emka), „Efekt jo-jo w motywacji” (Wydawnictwo Złote Myśli) i „Działaj teraz” (Helion). Tworzyłem programy szkolenie dla takich firm jak: NGK Ceramics, Warta, Makro Cash and Carry czy Volvo. W stworzonych przeze mnie szkoleniach otwartych (takich jak Metody Zarządzania Personelem, Zarządzanie Szkoleniami czy Systemy Oceny pracy) wzięło udział ponad tysiąc osób z setek działających w Polsce przedsiębiorstw.