Relacje z klientem

Szkolenia z zakresu obsługi klienta i budowania z nim dobrych relacji

Telefon

Rozwijamy umiejętności prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych.

Mail, chat

Rozwijamy umiejętność profesjonalnej obsługi klienta przez e-mail oraz firmowy chat

Trudne sytuacje

Wyposażamy pracowników w umiejętności niezbędne podczas obsługi klienta rozemocjonowanego.

Stres

Dostarczamy pracownikom technik radzenia sobie w sytuacjach obciążających emocjonalnie.

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

NASI KLIENCI

WIDZĘ I SŁYSZĘ JAK WIELE I Z JAKIM ENTUZJAZMEM PRACOWNICY ZMIENIAJĄ W PROWADZONYCH ROZMOWACH Z KLIENTAMI…

Obawiałam się, że szkolenie z obsługi klienta prowadzone przez zewnętrznego trenera będzie potraktowane zbyt teoretycznie, książkowo, wręcz sztampowo. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością szkoleń, które przygotowała dla nas i poprowadziła Beata Pierzchała-Ryżak z Humanly. Pracownicy mojego zespołu, którzy byli uczestnikami szkolenia są bardzo zadowoleni.

Widzę i słyszę jak wiele, i z entuzjazmem oraz świadomością, zmieniają w prowadzonych rozmowach z klientami.

Szkolenie miało im pomóc w pracy konsultanta oraz  odświeżyć i wprowadzić pewne standardy obsługi naszych Klientów przez telefon.

Jestem bardzo zadowolona z efektów. Pani Beata dostosowała szkolenie do naszej specyfiki, a potem poprowadziła je z dużym zaangażowaniem. Od samej fazy przygotowań do warsztatów zrozumienie tematu i podejście Pani Beaty, jakość prowadzonych spotkań i ich efekt, ale również ogrom inspiracji do dalszej pracy  przeszło moje najśmielsze oczekiwania.

Sylwia Ożga, Customer Care Center Manager OTIS

Podejście jest rewelacyjne…

Zdecydowaliśmy się na ponowne skorzystanie z usług tej firmy Humanly, ponieważ podejście Pani Beaty jest rewelacyjne. Jeszcze przed szkoleniem bardzo zaangażowała się w zrozumienie specyfiki naszej branży i pod tym kątem idealnie ułożyła plan szkolenia. W bardzo profesjonalny sposób przekazała naszym pracownikom, co należy poprawić, aby konsultanci infolinii, czatu i maila mogli życzliwie odpowiadać klientom nawet w trudnych sytuacjach i świadomie budować relację z klientem.

Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć – wiedza przekazywana jest w sposób przystępny, poparta dużą ilością ćwiczeń praktycznych zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników szkoleń oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe.

Brałam już udział w szkoleniach z podobnej tematyki, to jednak wyróżniało się na ich tle, bardziej przypominało doradztwo.

Przeprowadzone szkolenie po raz kolejny spełniło nasze oczekiwania i rekomendujemy je firmom, którym zależy na wysokiej jakości usług szkoleniowych.

Sylwia Masełbas, Koordynator ds. obsługi klienta BDSKLEP.PL

BEZPŁATNY EBOOK

Jak rozkręcić grupę szkoleniową?

Chciałbyś, żeby uczestnicy twoich szkoleń byli w pełni zaangażowani i aktywni? W tym praktycznym poradniku, zebraliśmy najważniejsze sposoby, dzięki którym skutecznie ożywisz każdą grupę.
POBIERZ PORADNIK
close-link