Zarządzanie sobą w pracy • Humanly
16260
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16260,page-child,parent-pageid-15610,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Zarządzanie sobą w pracy

Czy twoi pracownicy radzą sobie ze stresem, napięciem i emocjami?

Praca większości z nas składa się z trzech elementów: pracy fizycznej, pracy umysłowej oraz pracy emocjonalnej. O ile do dwóch pierwszych rodzajów jesteśmy doskonale przygotowani, często brakuje nam podstawowych umiejętności, pozwalających wykonywać pracę wiążącą się z emocjami.

Tymczasem praca emocjonalna – np. pokonywanie własnych oporów, radzenie sobie z obawami, znajdowanie odwagi by mimo porażki spróbować raz jeszcze, radzenie sobie ze negatywnymi emocjami klientów  czy zapalanie czymś współpracowników – to dziś zazwyczaj najważniejsza część naszych obowiązków (nawet, gdy nie ma o nich mowy w zakresach zadań). Na naszych szkoleniach przygotowujemy ludzi do tego by sprawnie zarządzali swoimi emocjami.

Czy twoi pracownicy efektywnie zarządzają swoją energią i czasem?

Nie ma czegoś takiego jak zarządzanie czasem. Możemy tylko zarządzać swoje energią wewnętrzną. Dzięki niej możemy osiągać więcej, w krótszym czasie i mniejszym wysiłkiem. Osoba efektywna to ktoś, kto sprawnie zarządza swoją energią. Zarządzanie energią to z kolei zestaw technik, które stosunkowo łatwo można opanować.

Większa efektywność osobista

Dzięki naszym szkoleniom, pracownicy sprawniej i mądrzej radzą sobie z nawałem zadań.

Mniej stresu

Pomagamy tam, gdzie praca wiąże się z napięciem i stresem.

Większa kontrola nad emocjami

Umiejętność zarządzania własnymi emocjami jest nieodzowna na wielu stanowiskach.

Więcej energii

Umiejętność zarządzania własną energią pozwala mniej jej tracić i bardziej bardziej efektywnie używać.

Lepsza atmosfera pracy

Ludzie, którzy są efektywni i radzą sobie z własnym emocjami tworzą znacznie lepszą atmosferę niż osoby spięty i nie radzące sobie z emocjami.

Większe zaangażowanie w cele firmy

Zadowolenie z siebie ludzie bardziej się angażują i lepiej pracują.

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

NASI KLIENCI