Obsługa klienta • Humanly
16248
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16248,page-child,parent-pageid-15610,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Obsługa klienta

Czy to ważne, by Twoi pracownicy umieli zachować życzliwość, spokój i profesjonalizm w kontakcie z klientem?

Istotną częścią strategii każdego skutecznego przedsiębiorstwa jest szkolenie pracowników w zakresie kontaktu z klientem. Brak umiejętności pracowników w tym zakresie to gigantyczne straty – mniej pozyskanych klientów, mniejszy poziom ich zadowolenia, mniej klientów utrzymanych. Nie ma firm, które mogłyby dziś sobie pozwolić na brak szkoleń w tym zakresie.

Przeszkoleni pracownicy potrafią świadomie budować pozytywny obraz firmy u klientów, pełniej rozpoznawać ich potrzeby oraz sprawiać, aby klient nie tylko wrócił po następny produkt czy usługę, ale polecał je innym. Łatwiej radzą sobie z klientem trudnym. Umieją kontrolować własne emocje i zachować życzliwość, nawet wtedy gdy wiąże się to z pewnym wysiłkiem.

Warto szkolić nie tylko ludzi z pierwszej linii. Przeszkolone powinny zostać także osoby nie mające wielu kontaktów zewnętrznych. W ich przypadku, efektem naszych szkoleń będzie lepsza jakość obsługi klientów wewnętrznych.  Co przekłada się na relacje z klientami zewnętrznymi.

Standardy obsługi

Pomagamy opracowywać i wdrażać standardy obsługi klienta

Obsługa telefoniczna

Rozwijamy umiejętności prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych

Klient z emocjami

Wyposażamy pracowników w umiejętności niezbędne podczas obsługi naprawdę trudnego klienta

Szybkość

Pomagamy pracownikom centrów obsługi sprawniej i skuteczniej radzić sobie z klientami

Obsługa przez e-mail

Rozwijamy umiejętność obsługi klienta przez e-mail

Stres

Dostarczamy pracownikom technik radzenia sobie w sytuacjach emocjonalnie obciążających

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

NASI KLIENCI