Co robimy? • Humanly
15610
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15610,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Co robimy?

GDZIE MOŻEMY POMÓC?

Pomagamy doskonalić relacje z klientami

Pomagamy dzielić się wiedzą, umiejętnościami i postawami

Pomagamy doskonalić relacje pomiędzy przełożonymi a podwładnymi

Pomagamy zarządzać samym sobą

Pomagamy przedsiębiorstwom pozyskiwać więcej lojalnych klientów. Pomagamy pracownikom czerpać większą satysfakcję z kontaktu z klientami.

Pomagamy przekazywać wiedzę jednych pracowników innym. Pomagamy robić dobre, motywujące i owocne spotkania. Pomagamy edukować klientów i dawać im coś, czego nie daje konkurencja.

Pomagamy budować lepszą atmosferę pomiędzy pracownikami a podwładnymi – atmosferę rzeczową, ale równocześnie pełną szacunku.

Pomagamy lepiej radzić sobie z emocjami, stresem i napięcie. Uczymy większej skuteczności działania i rozwijania siły.

JAK PRACUJEMY NAD PROJEKTEM SZKOLENIOWYM?

Aby szkolenie przekładało się na lepszą jakość pracy, w większości przypadków wymaga dostosowania do specyfiki Zamawiającego szkolenie. Poniżej prezentujemy typową procedurę pracy nad szkoleniem. Dokładna procedura jest ustalana wspólnie z Klientem, a jej przebieg w dużej mierze zależy od potrzeb Klienta.

ANALIZA POTRZEB

Zanim zaproponujemy ostateczną wersję programu szkoleniowego, zapoznajemy się z Państwa potrzebami. Podczas tej fazy pracy zapoznajemy się ze specyfiką pracy uczestników, zbieramy materiały na podstawie których później przygotujemy ćwiczenia oraz ustalamy cele szkoleniowe. Zazwyczaj analizę potrzeb prowadzimy za pomocą spotkań, rozmów telefonicznych, czasem ankiet.

PROJEKTOWANIE SZKOLENIA

Nie istnieją skuteczna szkolenia z półki. Na przygotowanie jednej godziny dobrego szkolenia potrzebujemy od 2 do 10 godzin przygotowań. Ten czas potrzebny jest m.in. na: wybór najważniejszych zagadnień,  opracowanie ćwiczeń, dostosowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie scenariusza szkoleń.

REALIZACJA SZKOLENIA

Prowadzimy szkolenia w sposób autentyczny i z pełnym zaangażowaniem. Nasze zajęcia są ciekawe i pełne życia. Pracujemy z użyciem metod interaktywnych, maksymalnie angażując uczestników do udziału w zajęciach.

WSPIERANIE ZMIAN

Przygotowujemy propozycje działań mających na celu wsparcie zmian – mogą to być np. warsztaty planowania zmian we miejscu pracy, telefony do uczestników kilka tygodni po zajęciach czy spotkania follow-up.

OCENA I RAPORT

Opracujemy szczery raport ze szkolenia, w którym opiszemy wszystkie ważne obserwacje i refleksje związane z rozwojem uczestników. W raporcie zawarte są wyniki ankiet wypełnionych przez uczestników. Po uzgodnieniu podejmujemy się także oceny efektywności projekty z perspektywy zmian zachowań w miejscu pracy czy wpływu szkolenia na wyniki przedsiębiorstwa.

Z przyjemności przygotujemy dla Państwa niezobowiązującą ofertę szkoleń.

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLEŃ

PRACOWALIŚMY MIĘDZY INNYMI DLA:

electrolux

Nasze działania:
» analiza potrzeb szkoleniowych
» opracowanie programów szkoleniowych oraz dostosowanie materiałów szkoleniowych
» przeszkolenie specjalistów (około 100 osób)

Pomoc we wdrażaniu nowych standardów obsługi klienta

warta

» Analiza potrzeb szkoleniowych
» Opracowanie programu, materiałów szkoleniowych, filmów szkoleniowych.
» Przeszkolenie ponad 500 osób (likwidatorów szkód)

Pomoc we wdrożeniu nowych standardów obsługi klienta

ngk

Nasze działania:
» Badanie potrzeb
» Opracowanie programów dla różnych grup uczestników
» Opracowanie scenariuszy i nagranie filmów szkoleniowych
» Przeprowadzenie szkoleń dla około 250 osób)
» Pomoc w opracowaniu polityki informacyjnej dot. ocen pracy

Pomoc we wprowadzeniu zmian w systemie oceny pracy

makro

Długoletnia współpraca, w ramach szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich oraz oceny pracy.
Przeszkoliliśmy około 800 osób spośród niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej.

Rozwój kompetencji menedżerskich

sita

Nasze działania:
» Analiza nagrań rozmów pracowników z klientami
» Przygotowanie kilku wersji programów dla różnych grup pracowników
» Przeprowadzenie szkoleń (dla około 250 osób)
» Przygotowanie nagrań różnych typów rozmów w relacji pracownik-klient

Pomoc we wdrożeniu standardów obsługi klienta

conteyor

» Analiza potrzeb
» Opracowanie programu i materiałów szkoleniowych
» Szkolenie
» Spotkania follow-up

Pomoc w przygotowaniu grupy inżynierów do opracowania i prowadzenia szkoleń wewnętrznych.